دپارتمان تولید محتوا و تبلیغات

با توجه به اینکه در روزگار کنونی، عرصه ی کسب و کار در حوزه های مختلف دچار تحولات فراوانی گردیده است و در تمامی رشته‌ها، کسب و کارهای دیجیتال و تاثیرات دنیای دیجیتال انکار ناپذیر است و همچنین نقش پررنگی که صنایع خلاق و استارتاپ‌ها در این زمینه ایفا می کنند، بر آن شدیم تا بتوانیم از طریق ساخت محتوا برای معرفی هرچه بهتر این صنایع به مخاطبین ،راهکارهای متفاوتی را بیاندیشیم.
این دپارتمان در دو حوزه ی تولید محتوای تصویری و تولید محتوای صوتی مشغول به فعالیت می باشد.

استودیو کروماکی و استودیو مجازی برنا

یکی از بخش های مجموعه ی ما استودیو کروماکی است که در حوزه ی آموزش و معرفی برندتان میتوانید با استفاده از پرده سبز و با افکت های متحرک مانند زیر نویس و تغییر پس زمینه های مناسب و جلوه های ویژه ی گرافیکی متناسب با حرفه و موضوع کسب و کارتان توجه کاربر را بیشتر جلب نمایید و قاعدتا برای مخاطب جذاب تر خواهد بود.

تولید محتوای صوتی شامل:

  • تهیه و تولید پادکست های صوتی
  • کتاب صوتی
  • رادیو لوکال

تولید محتوای تصویری شامل

ساخت محتوا جهت رسانه های اجتماعی در فضای مجازی
این روزها فضای مجازی و رسانه های اجتماعی شاید پرکاربردترین، در دسترس‌ترین و پرمخاطب‌ترین رسانه به حساب بیایند، لذا تأمین و تولید محتوا در این حوزه می تواند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار باشد .در همین راستا پیشنهاد ما برای تولید محتوا دراین بستر به روش‌های مختلف می باشد که از جمله می‌توان به ساخت تیزرهای رئال ،موشن گرافی ،انیمیشن و ترکیبی اشاره نمود. همچنین می توان آیتم های مختلفی در قالب نمایشی یا کلیپ تهیه نمود و موارد را از آن طریق انتقال داد.
یکی دیگر از انواع تولید محتوا در این حوزه تولید محتواهای آموزشی در حوزه صنایع خلاق و دیجیتال مارکتینگ می باشد و همچنین بررسی موانع و مشکلات و یا پاسخ به سوالات متداول مردم در این حوزه و همچنین می‌توان با ساخت کلیپ های مختلف به فرهنگ سازی عمومی در این حوزه پرداخت و افراد را هر چه بیشتر با این موارد و کاربرد آن آشنا نمود.

برخی از نمونه های تولید شده در این بخش به شرح ذیل می باشد